Bombardier M7 Double-Deck

Produkt von Yellow Window n.v.

  • InnoTrans 2018
  • Halle 2.2 401

Kontaktieren Sie uns

Persönliche Angaben

Bitte geben Sie Ihren Vornamen an.
Bitte geben Sie Ihren Nachnamen an.
Bitte geben Sie Ihren Firmennamen an.
* erforderlich

Ihre Nachricht

Bitte geben Sie eine Nachricht ein.
Bitte wählen Sie einen Empfänger aus.

Nachricht senden

Ihre Nachricht wurde erfolgreich versendet.
Weitere Nachricht senden.

Mechelsesteenweg 64 / 701
2018 Antwerpen
Belgien

Telefon / Fax: anzeigen
Telefon: +32 3 2035300
Fax: +32 3 2035303
  • InnoTrans 2018
  • Halle 2.2 401
  • Railway Technology Railway Technology

Link teilen

Empfehlen

Weiterempfehlen von Bombardier M7 Double-Deck

Trennen Sie mehrere E-Mail-Adressen durch ein Komma voneinander. Die Empfänger erhalten einen Link zu dieser Plattform.

Bitte geben Sie einen gültigen Empfänger an.
Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein.
Bitte geben Sie eine Nachricht ein.
* erforderlich
Ihre Empfehlung wurde erfolgreich versendet.
Weitere Nachricht senden.

Produktbeschreibung

The new flagship for the Belgian railway

Belgian train travellers will soon meet the M7 double-deck train, the product of a thorough design approach that matches custom seats and maximised interior space with clear branding and an exterior face-lift. The design process took advantage of customer concerns from the start, allowing for feedback during development. As such, the interior is responsive to passenger needs and offers full comfort. Seats are sculpted to fit the passenger and upholstered with premium materials. The custom design allows for increased leg room between facing seats and features armrests that are elegantly integrated into the form of the seat support. Tables are generously sized, and in 1st class, can be folded when not needed.
The interior uses light to its fullest potential; together with high ceilings, the spaces are roomy and welcoming. Alongside passenger space, allowances for luggage, bikes and charging of electronics are smartly integrated. Wide aisles and grab-bars at various heights offer all passengers a secure way through the interior. Furthermore, all of M7’s improvements integrate smoothly to its predecessor, giving a singular feel to the fleet and allowing the operator to run both types of carriages in tandem.

This case study is an example of how Yellow Window is mainstreaming design thinking throughout its activities, find out more at www.yellowwindow.com.